Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen surullinen aloitus täällä

Vierailija
01.06.2011 |

kielii pahasta olosta ja elämän karusta puolesta. Joillakin on vain surua liikaakin.



Antakaa apua, älkääkä lyökyttäkö leukojanne jatkuvasti! Jokainen masennussairausloma, työkyvyttömyyseläke ja itsemurha on menetys koko yhteiskunnalle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tilanne voi olla sellainen, että apua tai kuuntelijaa ei ole missään muualla kuin av:lla. Täällä voi anonyymisti avautua jos ei missään muualla pysty.



Onneksi on muutama sellainenkin kirjoittelija jotka jaksaa tsempata ja neuvoa.

Vierailija
2/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siis niihin, joilla on aikaa ja roikuskelen täällä aika usein kun on vähän tekemistä. Tiedän itsekin monet kuviot ja ympyrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi harvoin olen täällä törmännyt surullisiin aloituksiin.

Vierailija
4/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi harvoin olen täällä törmännyt surullisiin aloituksiin.

Vierailija
5/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoavat nopeasti AV:n ketjussa tavoittamattomiin. Pöhelöt provot ja kevyet gallupit jylläävät päivästä toiseen, se on AV:n henki.



Uskon ja toivon, että ne surullisten avausten tekijät surffaavat netissä myös vakavemmilla palstoilla, jossa saavat oikeaa apua suruunsa.

Vierailija
6/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat suosituimmat. Täältä luulee saavansa helposti apua, mutta äkkiä tuleekin hirveämpi olo.

Vierailija
8/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt on vittuilua jos joku muistuttaa Jessestä ja rakkaudesta? Varmasti hyvässä tarkoituksessa. Kukaan ei voi rakkaudesta suuttua! Paitsi jos ei koe olevansa sen arvoinen. Mut kyl sä hei oot.



t. ei-uskis mut en nyt todellakaan hernettä vedä nenään kun joku tahtoo mulleki hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt on vittuilua jos joku muistuttaa Jessestä ja rakkaudesta? Varmasti hyvässä tarkoituksessa. Kukaan ei voi rakkaudesta suuttua! Paitsi jos ei koe olevansa sen arvoinen. Mut kyl sä hei oot. t. ei-uskis mut en nyt todellakaan hernettä vedä nenään kun joku tahtoo mulleki hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme