Lue keskustelun säännöt.
SDP:n takinkääntöä odotellessa...
09.05.2011 |
Demareiden takinkääntöä odotellessa on mukava lueskella vaikka tätä blogia!
http://intrigoori.blogspot.com/2011/05/kultaa-ja-sardiineita.html
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://jounisnellman.puheenvuoro.uusisuomi.fi/72398-hallitustunnustelij…
Ja demari pettää aina. Saivat rajun vaalitappionsa käännettyä pienemmäksi tappioksi, kun taktisesti Jutta Urpilainen alkoi puhua ehdoista Portugalituelle, peesaillen näin perussuomalaisten suuntaan. Näin SDP sai estettyä vielä suuremman äänipaon demariäänestäjiltä persuille.
Nyt on aika Jutan näyttävästi kääntää takkia! Mm. Liisa Jaakonsaari on toiminut demarivanhimmiston äänitorvena ja vaatinut jo tukien hyväksymistä ja äänestäjän pettämistä!!
SDP petaa jo neljän vuoden päähän itselleen oikeaa jytkyjen jytkyä. Sellaista veret seisauttavaa tappiota että oksat pois :D