Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tökeröä on laittaa Facebookiin viesti kuukauden sairalomasta?

Vierailija
23.03.2011 |

Sain keskenmenon ja olen kuukauden sairaslomalla töistä. Töihin olen ilmoittanut ihan virallisia teitä, että olen sairaslomalla kuukauden.



Haluan olla nyt yksin. Olen laittanut puhelimen kiinni, enkä vastaa sähköposteihin. Haluaisin, että joku muu vain ilmoittaisi minun olevan nyt hetken sivussa. En halua puhua kenenkään kanssa tästä aiheesta.



Ajattelin laittaa Facebookiin viestin, että olen sairaslomalla kuukauden, eikä minuun voi sinä aikana ottaa yhteyttä. Facebookissa on kuitenkin kaikki sukulaiset ja ystävät. Olisin ehkä kuukauden päästä valmis puhumaan aiheesta tai ainakin sanomaan, etten halua puhua aiheesta. Nyt en halua mitään viestejä mistään. Raskaus oli viikolla 13 ja kaikki tiesivät siitä jo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle osanottoni ja jaksamista

Vierailija
2/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden sairasloman??

Minä sain samoilla viikoilla 2 päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut päivääkään, mun lääkäri sanoi mulle, että ethän sä oo sairas. Selevä, ei kun töihin vaan takasin.

Vierailija
4/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vointiisi! Itsellä sama tapahtui vkolla 14, saikulla vain 2 päivää. Mutta ihmiset ovat niin erilaisia. Toivottavasti avaat sen puhelimen hetimiten, kun vointisi sen sallii.

Vierailija
5/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokeneena voin sanoa että kannattaa oikeasti hankkia ammattiapua. Ei ole ''hullu'' vaikka kävisikin juttelemassa kerran viikossa psykiatrisen sairaanhoitajan tai psykologin kanssa. Itse näin tein. (tosin en osannut itse hakea apua ja minut ohjattiin hoitoon vasta 3kk tapahtuman jälkeen, kun en ollut asiasta toipunut.. mitä en tietenkään itse tajunnut)

Ja aluksi on olo että mitä mä niille oikein sanon, ihan vieraille ihmisille.. mutta muista että ne on ammattilaisia.

Vierailija
6/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä sen tiedät ettei jo parin päivän päästä halua asiasta keskustella--- kirjoitathan siitä tännekin. Taitaa olla sl syynä jokin muukin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielenterveys, ei se keskenmeno itsessään...

Vierailija
8/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sain pahan kohtutulehduksen. Mies itkee, minä itken. En pysty puhumaan puhelimessa edes äitini kanssa.



Keskenmeno oli traumaattinen. Saan ammattiapua. En vain halua puhua tutuille asiasta, en kestä heidän näkemistään nyt.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en saanut aluksi kuin pari päivää saikkua ja olin zombina töissä.. kun tilanne ajautui sitten tarpeeksi pitkälle, niin olin 2kk masennuksen takia sairaslomalla. Eri ihmiset on erilaisia. Olin viikolla 18

Vierailija
10/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin sairiksella kaksi viikkoa. Se oli nippa nappa oliko riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme