Lue keskustelun säännöt.
Mitä lapselle ulos päälle päiväkotiin tällaisella ilmalla?
09.05.2011 |
Maa vielä varmaan aika kylmä? Aamulla on viileetä mutta päivällä jo ihan helle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla