Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos emättimen ph on normaali niin voiko olla silti joku tulehdus?

Vierailija
16.05.2011 |

Sanottiin että ph on normaali. Pelkään silti että olis joku tulehdus tai streptokokki! Olen raskaana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuppa, HIV, kondylooma tai herpes. Mitä oireita sulla on ja oletko sekstaillut ilman ehkäisyä? Ilmeisesti olet, koska olet raskaana...

Vierailija
2/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo sukupuolitaudit on testattu ja oli negatiivisia. ei mulla ole oireita. jos luulotautia ei lasketa. mä vaan pelkään että saan jonkun tulehduksen nyt loppuraskaudessa :( olen tietenkin ollut ilman ehkäisyä mutta aviomiehen kanssa ja olemme taudittomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko otettu papa? Trikomonas eli voisko olla..... ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan