Lue keskustelun säännöt.
Jos emättimen ph on normaali niin voiko olla silti joku tulehdus?
16.05.2011 |
Sanottiin että ph on normaali. Pelkään silti että olis joku tulehdus tai streptokokki! Olen raskaana.
Kommentit (3)
nuo sukupuolitaudit on testattu ja oli negatiivisia. ei mulla ole oireita. jos luulotautia ei lasketa. mä vaan pelkään että saan jonkun tulehduksen nyt loppuraskaudessa :( olen tietenkin ollut ilman ehkäisyä mutta aviomiehen kanssa ja olemme taudittomia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onko otettu papa? Trikomonas eli voisko olla..... ?
Samoin kuppa, HIV, kondylooma tai herpes. Mitä oireita sulla on ja oletko sekstaillut ilman ehkäisyä? Ilmeisesti olet, koska olet raskaana...