Lue keskustelun säännöt.
meidän lapsesta tulee Lyyli Hilima-Kyllikki Yrmyliini!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Niin supisuomalainen, että ihan tässä sinivalkoinen vereni lämpenee onnesta!
Pois meistä kansainvälisyys ja uudet tuulet. Syödään vaan näitä oman maan antimia ja juodaan kuivuneesta kaivosta vettä. Ammennetaan kaikki vaan menneesta, tutusta ja ah niin turvallisesta.
Suljetaan silmät uusilta tuulilta.
Kippistän katajanmarjamehu lasilliset kunniaksenne!!!