Lue keskustelun säännöt.
Grayn anatomian viimeiset 5 minuuttia?
27.04.2011 |
Miten tämän päiväinen jakso loppui?
Surullinen oli muutoin...itku oli ainakin mulla koko ajan silmässä :(
Kommentit (2)
Pahimmoilleen jäi tuo loppu näkemättä ja pala jäi kurkkuun :(
Nyt kun kuulin tuon lopun, tuli heti parempi mieli. On se kyllä kumma kun pitää eläytyä nuihin tv-sarjoihin niin tosissaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanoi "tahdon"