Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin kirkosta juuri. Säästö noin 450-550 vuodessa. Sillä tekee yhden ulkomaanmatkan. Jes.

Vierailija
22.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä vajaa 800¿ vuodessa...

Vierailija
2/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelee kummasti erota mokomasta kiskurilaitoksesta, kun itsellä muutenkin on rahat vähissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Erosin kirkosta juuri. Säästö noin 450-550 vuodessa. Sillä tekee yhden ulkomaanmatkan. Jes.

Vierailija
4/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillakin em. summilla, joita " säästäisi" eroamalla kirkosta, makselisi kummasti välttämättömiä elämisen menoja. Kaikki nimittäin eivät voi sossusta (eikä muualtakaan) saada rahallista apua.

Vierailija
5/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksavat normaalisti tuloveron + kirkollisveron. Mutta jos ei kuulu kirkkoon niin ei tietenkään tarvitse maksaa kirkollisveroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi