Arvatkaa, minkä kokoinen 2-vuotias!
Viiden pisteen vihje: lapsella on mustat hiukset.
Kommentit (13)
mitä noista vihjeistä on hyötyä kun kyseessä on joku kuka tahansa lapsi ja miksi edes arvuuttelet??? onks täs joku juttu??
Mulla on niin hupaisan kokoinen lapsi.
Kahden pisteen vihje: kyseessä on tyttö.
Kun ei oikein aukea tuo pointti niin ketä kiinnostaa.
No vaikka 9.7kg ja 84cm?
(..no siis itse olin tuon kokoinen 2 vuotiaana. Hupaisaa?)
Ja mun kaksvee oli 93,4 cm ja 16,4 kg :)
poika siis.
No joo, kerrotaan. Tämän päivän mittauksessa tulos oli 74 cm ja 10 kg. Minusta tuo on hupaisaa, en ole ikinä kuullut näin pienestä 2-vuotiaasta. Ei, en ole huolissani - saavuimme vasta eilen tytön kanssa kotiin Kiinasta, kyllä se kasvu siitä lähtee.
Minun 2v tyttöni on myös 10kg,mutta pituutta on 91cm.
Vierailija:
No joo, kerrotaan. Tämän päivän mittauksessa tulos oli 74 cm ja 10 kg. Minusta tuo on hupaisaa, en ole ikinä kuullut näin pienestä 2-vuotiaasta. Ei, en ole huolissani - saavuimme vasta eilen tytön kanssa kotiin Kiinasta, kyllä se kasvu siitä lähtee.
Meidän 1-vuotias on 81 cm ja 11 kg =)
Ystäväni adoptoi tytön Kiinasta, ja tyttö oli Suomeen tullessaan vähän yli yksivuotias. Ei edes kontannut, makasi vaan ja vähän pyöri massullaan, ja mahtui 68 cm vaatteisiin. Parissa kuukaudessa jo juoksi, puhui suomea ainakin 50 sanaa, ja vaatekoko oli 80! Eiköhän teidänkin tirppana kasva nopeasti. Onnea tytön johdosta.
Meillä on jo yksi Kiina-neiti, joka 13-kuisena tullessaan oli 67 cm ja 6,7 kg...
t. ap
Varmasti aivan valtavan suloinen, ja tosiaan tavallaan hupaisaa, kun 2-vuotias kuitenkin osaa vähän jo erilaisia juttuja kuin 1-vuotias, jonka kokoa hän enemmänkin vastaa. Yllättää varmasti monet taidoillaan, kun luullaan paljon nuoremmaksi. :)
Onnea teille ja lisää senttejä ja kiloja! Ja tyttöselle tervetulotoivotukset! :)
Neljän pisteen vihje: 2 arvasi melkeinpä tämän 2-vuotiaan siskon mitat samassa iässä.