Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Emil Akseli
01.02.2011 |
Esikoisemme nimeksi tulee Emil, mutta toinen nimi on vielä hakusessa. Kolmas nimi on Akseli, mutta tuohon väliin pitäisi joku nimi vielä löytyä.
Itse olen ehdottanut miehelle seuraavia, mutta hän ei ole niistä kummemmin innostunut
Emil Aatos Akseli
Emil Aarni Akseli
Emil Aarre Akseli
Ehdotuksia, ideoita? :)
Kommentit (3)
Tai Emil Ilo Akseli. Hyvä nimi muuten, itsellä sylissä 2,5kk Emil Albert. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Emil Aarni Akseli minusta miettimistänne sointuvin.
Muita ehdotuksia välinimeksi
Emil Arvo Akseli
Emil Onni Akseli
Emil Atte Akseli
Emil Toivo Akseli
Emil Jooa Akseli
Emil Vilho Akseli
Emil Otto Akseli
Alue: Aihe vapaa
Kaunis ihan tuollaisena