Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystäväni on ns. toinen nainen
15.12.2006 |
Nytkin ovat miehen kanssa yhdessä hotellissa, molemmat naimisissa tahoillaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on kans samanlainen ystävä. Iljettää kuulla sen juttuja. Sillä on ollut noita monta peräjälkeen. Se on kai jotenkin sitoutumiskammoinen. Haluaa istua kuulemma Mersun tai Bemarin etuistuimella. KUka tahansa ei kelpaa.
Lupauksista huolimatta suhteesta ei sitten kumminkaan tulekaan koskaan avioliittoa. Se on aina pettynyt ja odottelee niiden soittoa. Tartuntojakin on saanut. En voi käsittää, miksi se aina haksahtaa, mutta kai sillä on ollut jotenkin huono isäsuhde. Ainakin hän väitti, ettei sure isäänsä ollenkaan ja sai liian vähän perintökin rikkaalta yrittäjäisältään. Epävakaa persoonallisuus kai teettää tuollaista. Hän on vakituisessa valtion virassa.