Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni on ns. toinen nainen

Vierailija
15.12.2006 |

Nytkin ovat miehen kanssa yhdessä hotellissa, molemmat naimisissa tahoillaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samanlainen ystävä. Iljettää kuulla sen juttuja. Sillä on ollut noita monta peräjälkeen. Se on kai jotenkin sitoutumiskammoinen. Haluaa istua kuulemma Mersun tai Bemarin etuistuimella. KUka tahansa ei kelpaa.



Lupauksista huolimatta suhteesta ei sitten kumminkaan tulekaan koskaan avioliittoa. Se on aina pettynyt ja odottelee niiden soittoa. Tartuntojakin on saanut. En voi käsittää, miksi se aina haksahtaa, mutta kai sillä on ollut jotenkin huono isäsuhde. Ainakin hän väitti, ettei sure isäänsä ollenkaan ja sai liian vähän perintökin rikkaalta yrittäjäisältään. Epävakaa persoonallisuus kai teettää tuollaista. Hän on vakituisessa valtion virassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla