Lue keskustelun säännöt.
MITES TEIDÄN MUMMIT?
05.01.2007 |
HOITAAKO NE KAIKKIEN LAPSIENSA LAPSIA TASAPUOLISESTI VAI SUOSIIKO NE TIETTYÄ LASTENLASTA? MITEN SUHTAUDUTTE SUOSIMISEEN?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan ilmiselvää. jatkuvasti samat tytöt hoidossa/yökylässä/mummi käy tyttöjen luona/jne. meillä mummi (ja ukki) käy n.3krt/vuosi ja silloinkin puhutaan mitä serkut on tehnyt ja miten ihania ne on. me ollaan varmaan tässä keskivälissä, kun sitten kolmannen lapsen lapsiin on vielä viileämmät välit. " kun ei ne käy meillä koskaan" mummi valittaa, menis ite niillä käymään, hei haloo! ärsyttää välillä, kun mummi valittaa mulle, vaikka mun mielestä mummin pitäis itse peiliin katsoa!