Lue keskustelun säännöt.
Kannattaisko opiskella lakimieheksi?
30.12.2006 |
Tulipa vaan mieleen - nyt kun lapsetkin on tehty, voisi olla vähän kypsempi ja opiskella itselleen uuden tutkinnon. Palkkakin olisi ihan kiva... opinnot tosin olisivat toisella paikkakunnalla, joten reissaamista tulisi jonkin verran. Hyviä ja huonoja puolia lakimiehen ammatista, kokemusta kenelläkään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla