Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Selvänäkijää paikalla.. työpaikasta..
24.08.2010 |
kokeilenpa minäkin..
Oon kämmäillyt töissä ja korjailut viime päivät virheitäni. Olen tosi pettynyt itseeni virheideni vuoksi ja mietin ammatinvaihtoa. Näetkö mitään muutosta tilanteeseeni?
Kommentit (3)
pitää vissiin irtisanoo ittensä ennen vuoden vaihdetta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
irtoaisiko kristallipallosta hiukan enemmän tietoa? Miksi vasta tammikuun puolessa välissä? Miksi ei nyt, kun "pahin kaaos" on päällä ja tavallaan jo hoidettukin. Tammikuussa pyörii jo ihan eri projektit.
Alue: Aihe vapaa
potkut tammikuun puolessa välissä.
Enempää ei kristallipallosta nyt irtoa...