Lue keskustelun säännöt.
Veikö sossu lapset taksilla virikehoitoon jos itse on liian väsynyt?
24.06.2010 |
Olen liian väsynyt hoitamaan lapsiani ja liian väsynyt kuskaamaan niitä kilometrin päässä olevaan päiväkotiin.
Voisko lastensuojelu järjestää lapsilleni taksikyydin virikehoitoon ja takaisin?
Kommentit (2)
lapset sais virikepaikan sijoitusperheestä jos noin väsyttäis.
Ah mikä provo tähän iltapäivään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä sä apua saat kun asiasi rehellisesti esität.