Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kkeksia Oriflamen kauneusilloista kotonasi?
29.08.2010 |
Olisi kiva järjestää tytöille..millasta oli? onko ilmasta?
Kommentit (2)
On ilmaista. Toki "emäntä" yleensä tarjoaa jotain pientä vierailleen tyyliin kahvia/mehua ja keksejä.
Keksi jokin kiva teema esittelyyn esim. jalkojen hoito, käsien hoito, ihon hoito, juhlameikki, arkimeikki tms. Tällöin jokainen/osa voi osallistua tekemällä ja kaikki saa hyviä vinkkejä.
Juttele esittelijän kanssa etukäteen toiveistasi, ja hän hoitaa sitten loput.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia siis