Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pystytte hengittämään kunnolla sisään samalla kun vedätte vatsalihaksianne sisään?
Kommentit (5)
mä ainakaan vatsallani hengitä vaan keuhkoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä ne vatsalihakset. Me ei-astmaatikot tosiaan kyllä hengitämme ihan helposti vaikka jännittäisimmekin vatsalihaksia.
mutta hengitän mieluummin niin, että vatsalihakseni ovat löysät. Vatsani liikkuu ulospäin hengittäessäni. Hengitänkö väärin?
En tiedä miksi pystyn hengittämään, se on automaatti.
Sormia liikutan tässä kun kirjotan, vatsalihaksia teen kun rutistan niitä NYT mutta saman voi tehdä myös lattialla puserrellen, miten tämä liittyy hengittämiseen?
Alue: Aihe vapaa
vastailee ei astmaatikko