Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinpa eilen lastenjuhlissa

Vierailija
21.08.2010 |

uskovaisten sellaisessa, joiden kutsussa luki nyyttärit. Minä ateisti taisin olla melkein ainoa, joka toi sinne jotain ruokaa :D.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ateisti myös

Vierailija
2/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään moraalin mallilapsia aina ole, vaikka meitä ateisteja kaikista hirveyksistä syytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa mäkin olisin, tietty...

Vierailija
4/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään moraalin mallilapsia aina ole, vaikka meitä ateisteja kaikista hirveyksistä syytetään.

Vierailija
5/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinne vaan tultiin ilman mitää tuomisia.

Vierailija
6/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengellisiä antimia.

Vierailija
7/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv nro 4

Vierailija
8/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tapa, että vaikka kutsun nyyttäreille, niin ilman tuomisiakin saa tulla. Osa tuttavista on niin varattomia, että muuten eivät tulisi. Joskus on ne varakkaimmatkin tulleet ilman syömisiä, kun on tullut niin kiire. tervetulleita ovat silti olleet. Joka juhlissa on kuitenkin ollut ihan yllin kyllin syötävää.

Vierailija
9/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis miten varaton niin varmasti jokaisella varaa ostaa lasten nyyttäreille karkkipussi tai sipsiä...

Vierailija
10/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä 80 sentillä saa kaurahiutaleita pitkäksi aikaa.

Puhumattakaan sipsipussista. 2,50 saa jo hernekeittoa pariksi päiväksi isolle joukolle.

Ikävää, jos teidän juhliinne ei ole kaikki tervetulleita.

Vaikka olis miten varaton niin varmasti jokaisella varaa ostaa lasten nyyttäreille karkkipussi tai sipsiä...

Vierailija
11/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtii tässä ihan hyvin toimeen tuleva.

Jos joku pitää nyyttärit, eikä se viittaa siihen, että ei ole varaa tarjota juhlaruokia? Miten siis joku tulee, mutta ei tuo itse mitään?

Tai toisin päin, miksi pitää nyyttärit (miksi ei tarjoa?), jos ruokaa yllin kyllin eikä haittaa, jos joku ei tuo mitään?

Puhumattakaan sipsipussista. 2,50 saa jo hernekeittoa pariksi päiväksi isolle joukolle.

Vierailija
12/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt kutsuja niin nyyttäreillä kuin ilmankin. Nyyttäreitä en järjestä siksi, ettei minulla olisi varaa tarjota muillekin, vaan siksi, että nykyisin en ehdi järjestää kutsuja muuten. Ja koska tuttavapiirissäni olen ollut se eniten kutsuja järjestävä, niin tämä sopii kaikille hyvin.

Kyllä niillä nyyttäreillä riittää syömistä, vaikka vain neljäsosa tuo. Yleensä ne määrät ovat olleet niin suuret, että ruokaa jää yli. Kenellekään minun uskovaisista ystävistäni tämä ei ole ollut ongelma, vaan tilaisuus, että voi nauttia toistensa seurasta.

Periaatteena meillä on, että jos kukaan ei tuo mitään, niin sitten pidetään bileet pelkästään sen varassa, mitä kaapeistani löytyy. Yhdessäolo on pääasia, ruoka juhlistaa, mutta ei ole tärkein.

Ymmärrän, että toisenkaltaisissa tuttavapiireissä voisi olla ongelma, mutta onneksi omassa ei ole.

Jos joku pitää nyyttärit, eikä se viittaa siihen, että ei ole varaa tarjota juhlaruokia? Miten siis joku tulee, mutta ei tuo itse mitään?

Tai toisin päin, miksi pitää nyyttärit (miksi ei tarjoa?), jos ruokaa yllin kyllin eikä haittaa, jos joku ei tuo mitään?

Vierailija
13/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän paremmin, olisit nyt vaan laittanut, että olette VL sakkia, ja kaikki tuo mukanaan 10 lasta. Ymmärrän jos ei "pysty" koskaan järjestämään juhlia normaalien tapojen mukaan, joissa isäntä eli kutsuja tarjoaa.

...minun uskovaisista ystävistäni tämä ei ole ollut ongelma...

Vierailija
14/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuuden mainitsin vain, koska ap.lle se tuntui olevan ongelma. Meidän juhlissa käy niin uskovaisia kuin ateistejakin.

T:9

Ymmärrän paremmin, olisit nyt vaan laittanut, että olette VL sakkia, ja kaikki tuo mukanaan 10 lasta. Ymmärrän jos ei "pysty" koskaan järjestämään juhlia normaalien tapojen mukaan, joissa isäntä eli kutsuja tarjoaa.

Vierailija
15/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneenkaan paikkaan...

Vierailija
16/16 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on vaivattomampaa. Varsinkin, jos järjestää isommalle 15+ henkilölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi