Lue keskustelun säännöt.
Ei juma, selittäkää tämän asunnon hinta
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja varmaan jätetty jotain seiniä pois, kun on noin tilava
sisääntulokin rappuun!Ei mikään elementtitalon näköinen..
neliöitä kolmion tai pienen neliön verran.
Normaalistihan kaksio on esim 45m2 tms.