Lue keskustelun säännöt.
Olen asunut nykyisessä kodissani kohta vuoden
10.08.2010 |
ja tänä aikana hankkinut kotiin pyykkikoneen, sohvan, kahvinkeittimen, sälekaihtimet 2 ikkunaan, päiväpeiton, 3 sänkyä, kirjoituspöydän, kirjahyllyn, tv-tason ja 2 isoa mattoa. Eli hirveästi tavaraa. Nyt tekisi mieli ostaa vielä keittiöön verhot, mutta raskinko... Maksais yli neljäkymppiä. Odottaisinko joulun yli? Pakastin ja tiskikonekin olisi hankintalistalla, mutta niitä en ainakaan raski vielä ostaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla