Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sisustusapua tarvitsen!!
01.08.2009 |
Kumpi väri passaa mielestänne paremmin tammilaminaattiin (pöytätaso, normaalivärinen (ei siis mikään valkotammi)) harmaa vai ruskea? Pelkään vähän, että ruskeasta tulee liian tunkkainen vaikutelma. Väri siis tulee keittiön välitilaan. Mutta mielipiteitä kiitos!!
Kommentit (2)
Meilläkin tulee siis koko seinä maalatuksi (yläkaapit ovat matalat, joten väriä näkyy kaappien päälläkin seinässä). Toisaalta ihan tumman harmaa on hieno, mutta en kuitenkaan rohkene sitä valita. Ihan haalean harmaatakaan ei varmaan kannata valita. Millainen siis teillä?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itsekin olen harmaan kannalla enemmän. Olen myös ajatellut sellaista harmaan ja ruskean välimaastoa, ehkä enemmän harmaaseen kallistuvaa..
ap