Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt saatana alkaa läski tummuu!!!!
31.07.2009 |
Voi helvetin helvetti! Olis koko ens viikko lapsivapaata+lomaa, tarkoitus oli viettää se yhdessä miesystävän kanssa. Luonnollisesti olin ajatellut ottaa "muutaman"(eli ryypätä koko ajan) NOH, nyt tää saataa on ollut hunningolla koko tään viikon, ts rahat loppu, kunto loppu. Olkoot saatana, onneksi on kavereita, saa äijä miettiä mikä vosulle tuli. Saatanan tyhmä!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...toivotan sinulle oikein mukavaa lomaa ja lapsivapaata.