nenä-friida on kyllä niin kätevä ja tehokas
vauvalla 2kk on nuhaa ja pikkuniistäjällä en oo saanu paljon mitään ulos. nenä-friidalla sit vedin ihan niin kovaa kun jaksoin (sattu oikein keuhkoihin) ja sieltä tuli kauhee määrä paksua keltaista räkää. johan loppu vauvan rohina. huomenna ostan vielä keittosuolatippoja niin saa sen rään vielä paremmin ulos. suosittelen.
Kommentit (5)
mut on sen arvosta kun saa paremmin nukuttua ja syötyä.
niin kovaa kuin itse jaksaa niin saa kunnolla kaiken ulos sieltä. mäkin suosittelen.
Olin apteekissa ostoksilla ja katsoin niitä pikkuniistäjiä, kun joku ohi kulkeva asiakas totesi, että "älä edes mieti pikkuniistäjää, vaan osta nenä-friida". Niin tein ja otin samalla myös keittosuolatipat mukaan. Kun vauva oli 1 kk niillä oli todella käyttöä. Ja taas nyt syksyllä.
käytössä viime yönä.
Äitiä tais itkettää enemmän, sydäntä särkee ku lapsi kivuissaan... :(
Tosi hyvä "laite". Tosin ei varmaan tunnu pikkuisesta kivalta tuo operaatio, mutta ei toisaalta nenä tukossakaan ole hyvä olla...