Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nenä-friida on kyllä niin kätevä ja tehokas

Vierailija
08.10.2009 |

vauvalla 2kk on nuhaa ja pikkuniistäjällä en oo saanu paljon mitään ulos. nenä-friidalla sit vedin ihan niin kovaa kun jaksoin (sattu oikein keuhkoihin) ja sieltä tuli kauhee määrä paksua keltaista räkää. johan loppu vauvan rohina. huomenna ostan vielä keittosuolatippoja niin saa sen rään vielä paremmin ulos. suosittelen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä "laite". Tosin ei varmaan tunnu pikkuisesta kivalta tuo operaatio, mutta ei toisaalta nenä tukossakaan ole hyvä olla...

Vierailija
2/5 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on sen arvosta kun saa paremmin nukuttua ja syötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovaa kuin itse jaksaa niin saa kunnolla kaiken ulos sieltä. mäkin suosittelen.

Vierailija
4/5 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin apteekissa ostoksilla ja katsoin niitä pikkuniistäjiä, kun joku ohi kulkeva asiakas totesi, että "älä edes mieti pikkuniistäjää, vaan osta nenä-friida". Niin tein ja otin samalla myös keittosuolatipat mukaan. Kun vauva oli 1 kk niillä oli todella käyttöä. Ja taas nyt syksyllä.

Vierailija
5/5 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä viime yönä.



Äitiä tais itkettää enemmän, sydäntä särkee ku lapsi kivuissaan... :(