Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teette, jos heräätte yöllä siihen...
27.09.2009 |
...että joku hakkaa ulko-ovea tai ikkunaa ja karjahtelee kuin hirviö?
Kommentit (6)
Meidän kulmilla ihan jokapäiväistä röminää. Narkomaanit ja juopot eksyneet asunnosta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Herätän mieheni ja pyydän häntä tarkastamaan tilanteen...
en kyllä nukkunut vielä, asun rivitalossa ja joku tyyppi tuli takaovelle koputtamaan. No se oli erehtynyt asunnosta, seuraavaan oli menossa. Säikäytti se kyllä.
Alue: Aihe vapaa
Ellen sitten tunnistaisi omaksi miehekseni, ei tosin kuulosta hänelle tyypilliseltä käyttäytymismallilta.