Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä neuvoisit meille? Mieheni haluaisi mennä steriloitavaksi, mutta minä
27.09.2009 |
en pidä spermasta. Kondomi sopii mulle oikein hyvin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sterilisaation jälkeen. Itse päästäisin miehen sterilaisaatioon, eipähän tule enää pikku yllätyksiä, jos niitä ei halua. Ja sen jälkeen keskustelet miehesi kanssa tuosta sperma-asiasta. Johan nyt kahden aikuisen naimisissa olevan ihmisen pitäisi pystyä tuomoinen asia selvittämään. Eli aikuistu!
Toisekseen kortsua joutuu käyttään vähintään 2 kk sterilisaation jälkeenkin, ehkä pidempäänkin, riippuen yhdyhtätiheydestä.