Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä neuvoisit meille? Mieheni haluaisi mennä steriloitavaksi, mutta minä

Vierailija
27.09.2009 |

en pidä spermasta. Kondomi sopii mulle oikein hyvin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaation jälkeen. Itse päästäisin miehen sterilaisaatioon, eipähän tule enää pikku yllätyksiä, jos niitä ei halua. Ja sen jälkeen keskustelet miehesi kanssa tuosta sperma-asiasta. Johan nyt kahden aikuisen naimisissa olevan ihmisen pitäisi pystyä tuomoinen asia selvittämään. Eli aikuistu!



Toisekseen kortsua joutuu käyttään vähintään 2 kk sterilisaation jälkeenkin, ehkä pidempäänkin, riippuen yhdyhtätiheydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla