Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kyllä yhtään ihmettele kun ihmiset ovat niin lihavia.

Vierailija
08.10.2009 |

Yhdessä tuttavaperheessä lapsille tarjotaan aamu- ja iltapaloilla jatkuvasti vanukkaita ja mysliä. Välipalaksi kelpaa hyvin esim. paketillinen keksejä. Limut ja mehut korvaavat veden..



Raskaana oleva työtoverini napostelee melkein koko työvuoron ajan jotain. On namipussia, pikkuleipää, pullaa ja välillä muutama marjakin näön vuoksi. Lounaskin on kooltaan ison urheilijamiehen annoksen luokkaa.. Ja tietysti mehupullo kulkee koko ajan kourassa jos jano yllättää.



Anoppini jääkaappi ei ole nähnyt aikoihin mitään vihreää. Sen sijaan sieltä löytyy makkaraa, lihapasteijaa, täysrasvaista juustoa, kermaa, valmisruokia, vehnäleipää..



Nämä vain muutamana esimerkkinä. Ja ainiin, liikuntaa ei tietysti harrasteta; anoppikin hakee 2 minuutin kävelymatkan päässä olevan postin autolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan pitää aina yuntua täydeltä ja tekemisen puute, stressi, ikävä, huono itsetunto jne. korvataan aina syömisellä.

Vierailija
2/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tuttavaperheessä lapsille tarjotaan aamu- ja iltapaloilla jatkuvasti vanukkaita ja mysliä. Välipalaksi kelpaa hyvin esim. paketillinen keksejä. Limut ja mehut korvaavat veden..

Raskaana oleva työtoverini napostelee melkein koko työvuoron ajan jotain. On namipussia, pikkuleipää, pullaa ja välillä muutama marjakin näön vuoksi. Lounaskin on kooltaan ison urheilijamiehen annoksen luokkaa.. Ja tietysti mehupullo kulkee koko ajan kourassa jos jano yllättää.

Anoppini jääkaappi ei ole nähnyt aikoihin mitään vihreää. Sen sijaan sieltä löytyy makkaraa, lihapasteijaa, täysrasvaista juustoa, kermaa, valmisruokia, vehnäleipää..

Nämä vain muutamana esimerkkinä. Ja ainiin, liikuntaa ei tietysti harrasteta; anoppikin hakee 2 minuutin kävelymatkan päässä olevan postin autolla.

tää on niin syntiä nytten että! ehkä sun kannattas kertoa anopilles miten se saa nyt elää ja miten ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vain etten ihmettele ihmisten lihavuutta noilla ruokailutottumuksilla. Vai etkö osaa lukea?

Yhdessä tuttavaperheessä lapsille tarjotaan aamu- ja iltapaloilla jatkuvasti vanukkaita ja mysliä. Välipalaksi kelpaa hyvin esim. paketillinen keksejä. Limut ja mehut korvaavat veden..

Raskaana oleva työtoverini napostelee melkein koko työvuoron ajan jotain. On namipussia, pikkuleipää, pullaa ja välillä muutama marjakin näön vuoksi. Lounaskin on kooltaan ison urheilijamiehen annoksen luokkaa.. Ja tietysti mehupullo kulkee koko ajan kourassa jos jano yllättää.

Anoppini jääkaappi ei ole nähnyt aikoihin mitään vihreää. Sen sijaan sieltä löytyy makkaraa, lihapasteijaa, täysrasvaista juustoa, kermaa, valmisruokia, vehnäleipää..

Nämä vain muutamana esimerkkinä. Ja ainiin, liikuntaa ei tietysti harrasteta; anoppikin hakee 2 minuutin kävelymatkan päässä olevan postin autolla.

tää on niin syntiä nytten että! ehkä sun kannattas kertoa anopilles miten se saa nyt elää ja miten ei!

Vierailija
4/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä alempi sosioekonominen asema, sen tuhdimpaa. kyllä mekin herkutellaan eikä syömisiä kytätä, mutta ollaan hoikkia/normaalivartaloisia koko perhe

Vierailija
5/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ruoanlaitossa ja leivonnassa aina oikeaa kermaa ja voita ja sokeria, kevyt sanalla alkavat jutut jätän armotta hyllyyn. Juustot on ihania!

Rakastan toki myös ruisleipää, marjoja, sieniä...

Karkit ja limut ei ole edes lapsena ollut mun juttu, paitsi suklaa, fazerin levy menee kyllä kerralla, muttei edes kerran kuussa.

Nyt olen kahdeksatta kertaa raskaana ja napostelen koko ajan, maha tulee hetkessä täyteen, mutta ihan heti kohta on taas nälkä!

Pointti oli se että norm. mitoissa olen 166cm ja 56kg, raskauskiloja on aina tullut n.15 ja ne häviää lapsen pariin ikävuoteen mennessä, verenpaineet on aina olleet alhaalla, viimeksikin neuvolassa 105/65, sokerit ei ole noussu jne.

Nautin ruoasta, muttei sitä tosiaan tarvitse kaksin käsin kilokaupalla ahtaa ;-)

Vierailija
6/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä alempi sosioekonominen asema, sen tuhdimpaa. kyllä mekin herkutellaan eikä syömisiä kytätä, mutta ollaan hoikkia/normaalivartaloisia koko perhe