Naisystävä haluaisi viikonlopuksi Helsinkiin hotelliin, ja suuttui kun sanoin että hotellit ovat sinä viikonloppuna tavallista kalliimpia
Maksaja olisi tietysti minä, joten ei ne hänen rahojaan koskaan olisikaan.
Kommentit (35)
Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?
Sulla meni jotain ohi!
Vierailija kirjoitti:
Did you chech Trivago?
Hohtaako hampaat kuin majakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla meni jotain ohi!
Kuten mikä? Valitsit ilmeisesti naisystävän ulkonäön perusteella, kun luonne kerran on tuollainen, että ei maksa matkoja yhdessä.
Miehet: "Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso."
Miehet: "Byää, miksi meidän pitää maksaa kaikki, kun naisella ei ole rahaa?"
Miehet: "Nainen vie erossa puolet omaisuudesta, kun niillä ei ole ollut rahaa hankkia mitään."
Naiset tykkää miehestä joka maksaa. Olen monta kertaa saanut seksiä koska olen maksanut illalliset tai jotain muuta.
Ja riennät heti av.lle valittamaan?
Laiska lauantaiprovo.
Mutta leikitään mukana hetki: Miten isosta summasta on kyse verrattuna normihintaiseen hotelliviikonloppuun? Onko se sen väärti loukata kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää miehestä joka maksaa. Olen monta kertaa saanut seksiä koska olen maksanut illalliset tai jotain muuta.
Sinä olet ostanut maksullisen prostituoidun palveluita. Et ole "saanut seksiä" tai "seurustellut".
No voi että, tämän päivän ensimmäinen provo keksitty.
Mutta edelleen tämä sama aihe, eli nainen on liian kallis, toisessa provossa se on lihonut tai makaa vaan sohvalla, kun mies raataa töissä ja salilla :D
Yritä hyvä mies keksiä jotakin omaperäistä.
Tämä ei sitä ole.
Sulla kun ei ole kokemusta naisista ja siitä, miten ne käyttäytyy, niin nää sun aloitukset on täysin vailla todellisuuspohjaa ja siksi todella huonoja. Ei sulla ole mitään tajua naisista.
Ota joku muu aihe, niin jos onnistuisi paremmin.
Sulla ei ole varaa edes halvimpaan matkustajakotiin Hankasalmella.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään asiaa ehdottaa yhtään mitään, jos ette maksa puoliksi. Nainen
Ap vastailee itselleen.
jos nainen nykyään haluaa hotelliin Helsinkiin hän itse varaa hotellin ja maksaa sinne miehensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laiska lauantaiprovo.
Mutta leikitään mukana hetki: Miten isosta summasta on kyse verrattuna normihintaiseen hotelliviikonloppuun? Onko se sen väärti loukata kumppania?
Loukata?! Miksi tämä nainen ei varannut omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska lauantaiprovo.
Loukata?! Miksi tämä nainen ei varannut omilla rahoillaan.
Siksi, kun ap valitsi persaukisen, työhaluttoman ja kouluttautumattoman naisen vain ulkonäön perusteella.
Sano; Kiitos tarjouksesta.Lähden mielelläni kanssasi . Ota itsestään selvänä että hän maksaa.
Vaikka; OK , minä tarjoan ruoat koska sinä maksat matkan.
Vaihtoehtona menkää vaikka Taka Hikiän hotelliin viikonlopuksi, koska hänelle tärkeintä saada rakastella.
Nainen haluaa hotelliin, naiselle sanotaan, että hieno suunnitelma, mene ihmeessä rakas, hyvää reissua. Kaikki voittavat!
Hänellä ei ole mitään asiaa ehdottaa yhtään mitään, jos ette maksa puoliksi. Nainen