Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passin hakemisesta lapsille:

Vierailija
19.10.2009 |

pitääkö mennä koko perheen voimin vai riittääkö, jos mies käy tekemässä hakemukset? Meillä 5v ja 2kk lapset

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtakirja sinulta, ja ne lapset.

Vierailija
2/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies voi mennä tilaamaan passit lapsille, kunhan lapset ovat mukana ja sinulta on valtakirja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokortti ei kelpaa, ainakaan ei kelvannut kun siskonmies haki henk.todistusta tyttärelleen, joutui kuulusteluun.

Vierailija
4/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokortti ei kelpaa, ainakaan ei kelvannut kun siskonmies haki henk.todistusta tyttärelleen, joutui kuulusteluun.

Viime viikolla hain passin tyttärelleni.

Vierailija
5/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan se lapsi täytyy olla mukana :)

Vierailija
6/6 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuko joku tietämään miten toimitaan, jos lapsi on kahden maan kansalainen? Kummasta maasta passia haetaan vai onko sillä mitään väliä? Voiko olla passi molemmista maista jopa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän