Passin hakemisesta lapsille:
pitääkö mennä koko perheen voimin vai riittääkö, jos mies käy tekemässä hakemukset? Meillä 5v ja 2kk lapset
Kommentit (6)
Eli mies voi mennä tilaamaan passit lapsille, kunhan lapset ovat mukana ja sinulta on valtakirja.
ajokortti ei kelpaa, ainakaan ei kelvannut kun siskonmies haki henk.todistusta tyttärelleen, joutui kuulusteluun.
ajokortti ei kelpaa, ainakaan ei kelvannut kun siskonmies haki henk.todistusta tyttärelleen, joutui kuulusteluun.
Viime viikolla hain passin tyttärelleni.
Mutta tosiaan se lapsi täytyy olla mukana :)
sattuuko joku tietämään miten toimitaan, jos lapsi on kahden maan kansalainen? Kummasta maasta passia haetaan vai onko sillä mitään väliä? Voiko olla passi molemmista maista jopa?
valtakirja sinulta, ja ne lapset.