Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan itkenyt työpaikalla?
Kommentit (5)
jossain kohtaa rupesi menemään kuppi nurin, itkin useamman kerran omaa voimattomuuttani ja kerran säikähdystäni kun olin paniikissa korottanut ääntäni vaikessa tilanteessa. en itkenyt ko. tyypin nähden.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskenmenon jälkeen olin aika herkillä...
Olin nukkunut tosi huonosti yön ja tuli maailman ilkein mummo, jonka tarkoitus oli tuottaa pahaa mieltä muille. Onneksi oli hiljainen päivä, suljin kassan ja menin itkemään vessaan. Pari kertaa myös töiden jälkeen parkkipaikalla...
Saman kokenut kaveri huomasi pahan oloni, tuli pöytäni luo ja halasi. Itku tuli.
Alue: Aihe vapaa
syy on ollut aina joku pieni työkaverin tai esimiehen ikävä kommentti, mutta pohjalla on ollut uupumus (ei masentava uupumus, vaan tilapäinen, lievempi)