Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, jotka eivät pääse juuri nyt
03.02.2008 |
Lasten Oman Kirjakerhon tai Uppo-Nallen kirjakerhon nettisivuille? Itse asiassa koko päivänä (tai siis eilen!) en ole päässyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eilen koko sivu näyttäytyi vain valkoisena, tänään huutaa erroria...
t. ap