Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naiset armeijassa kuka tietaa?
01.02.2008 |
mikä on se aika millon nainen voi poistua palveluksesta ihan sen perusteella että on nainen. Ja sitten se jonkun ajan jälkeen joutuu palvelemaan vaikka sivarissa kuten miehet.
tajuskohan joku mitä ajan takaa :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
itsekin joskus kävin kutsunnat ja lääkärintarkastukset, mutta tuli lapsi niin se haave jäi siihen.
harmittaa vaan kun se oli mun unelma pikkutytöstä asti. ja tiedän että olisin pärjännyt siellä ja olisin voinut jäädä hommiinkin jos olis saanut, unelmaduuni. :(