Kuinka tyhmiä ihmisiä tässä maassa onkaan?!?
Herra siunaa, istutaan tietokoneiden ääressä ja kysellään, että miten voi tarkastaa lottonumerot?!? Ja te tollokat vielä autatte! Eihän tääkään ihmisraukka ikinä opi mitään, kun kaikki aina tulee valmiina eteen. Ja tämmösten pitäis kasvattaa sitten osaavia ja kunnianhimoisia ja tuottavia tulevaisuuden kansalaisia!?! On hieman heikoissa kantimissa tän maan tulevaisuus...
Kommentit (6)
Hemmetti soikoon, se ei ole 52 vuotias vaan 52-vuotias!!! Ja perkele vieköön, nettirakkaus on yhdyssana!!!! Mua niin paljon ärsyttää tällä hetkellä nää jutut!!! Yrittäkää edes, hyvät ihmiset!!!! -ap-
Mistä helvetistä täällä tiedetään, millasia rytkyjä teillä kaapeissa roikkuu! Tai millaset vaatteet teille sopii! Katsokaa helevetissä peiliin, onhan teillä silmät päässä!!!!
Ja sitten se, että mistä voi ostaa minkäkin hilavitkuttimen. No, kaupasta!!!!! Hitto ku mä oon nyt pahalla päällä!!!!!!
Ja sitten mua ärsyttää kun ihmiset ei osaa kirjottaa!!!
Hemmetti soikoon, se ei ole 52 vuotias vaan 52-vuotias!!! Ja perkele vieköön, nettirakkaus on yhdyssana!!!! Mua niin paljon ärsyttää tällä hetkellä nää jutut!!! Yrittäkää edes, hyvät ihmiset!!!! -ap-
" Kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa!" (yksi huutomerkki riittää)
Ja laitan ihan niin monta huutomerkkiä perään ku haluan! Mua niin vituttaa lähinnä kaikki nyt!
Osaan elää ihan arkielämää aika pitkälle kyselemättä neuvoja av:lta. Vaikka täällä tuntikausia roikunkin.
Rauhoitu rauhoitu armas ap... Osaahan hänkin sentään av:tä käyttää, eihän sekään ole itsestäänselvyys! Ilmeisesti hän on osannut myös lotota!