Puhutaanpa välillä koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen kultavuosista 40-50
Mies joka pärjäsi koulussa tottuu nuoruusvuosiensa aikana että naisten mielenkiinto on vähäistä. Satunnaista seksiä etenkin on vähän tarjolla. Tyttöystävä löytyy lopulta ja saadaan lapset tehtyä. Työura on edennyt hyvin, säännöllinen liikunta ja päihteiden käyttö vähäistä. Ero nelikymppisenä.
Siitä alkaa miehen kultavuodet. Naisia on tarjolla kaikenikäistä. Irtoseksiä juuri eronneiden kanssa. Lyhyitä suhteita. Pitkiä suhteita. Menet parturiin ja nainen osoittaa kiinnostusta. Työpaikalla sinkut naiskollegat flirttaavat. Harrastuksissa naisia. Viidenkympin jälkeen alkaa vähän tasoittua. Koulutetun hybässä työssä olevan miehen kultavuodet on 40 -50 vuotta.
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (7)
Mitkä kultavuodet nuo on olevinaan, kun alkaa olla jo kaiken ikäisille naisille liian vanha ja kulahtanut?
Eivät nuo eronneet nelikymppiset tai viisikymppiset miehet minusta kovin onnellisilta keskimäärin vaikuta. Masennusta, ryyppäämistä ja elämänhallinnan lipsumista. Osa löytää uuden vakituisen kumppanin ja pääsee sillä jaloilleen. Osa katkeroituu.
Kyllä minä näin keski-ikäisenä miehenä olen ehdottomasti tyytyväisin ja onnellisin sen saman kumppanin kanssa edelleen. Joten sitä suhdetta kannattaa vaalia eikä ajatella että ero johtaisi johonkin viilliin poikamieselämään.
Wau. Muuten meni oikein, mutta irtoseksiä ei ole saatavilla ja töissä sekä harrastuksissa vain vanhemmat naiset flirttaa.
Juuei, ei ole mitään syytä tai motivaatiota juosta enää kusisen suolenpätkän perässä.
Elämä on nyt todella hyvää ja tavoitteet kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo eronneet nelikymppiset tai viisikymppiset miehet minusta kovin onnellisilta keskimäärin vaikuta. Masennusta, ryyppäämistä ja elämänhallinnan lipsumista. Osa löytää uuden vakituisen kumppanin ja pääsee sillä jaloilleen. Osa katkeroituu.
Kyllä minä näin keski-ikäisenä miehenä olen ehdottomasti tyytyväisin ja onnellisin sen saman kumppanin kanssa edelleen. Joten sitä suhdetta kannattaa vaalia eikä ajatella että ero johtaisi johonkin viilliin poikamieselämään.
Jos ryyppää ja elämänhallinta kadoksissa ei kuulu aloittajan tarkoittamaan ihmisryhmään
Parhaat vuodet miehelle