Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan 5v/115 cm&17,5 kg poika kotona lainkaan ruokaa??

Vierailija
01.02.2008 |

Järkyttävän laiha lapsi :O Ihme, jos ei neuvolassa ole annettu vanhemmille ruokaohjeita - poikaparka!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kenties sen 29 kiloisen 115 cm pitkän tytön äiti? :))))

Vierailija
2/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken ravinnon? Aliravittu lapsi olisi selkeästi lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö samoilla mitoilla,on todella sirorakenteinen ,(luontainen balleriina)



Syö kuin hevonen sekä ruokaa,että herkkuja ja ei todellakaan pihistellä kermoista tai rasvoista hänen kohdallaan! Pari muuta lasta ovat normaalipainoisia ja varmaan olisivat lihavia samalla ruokavaliolla kuin tämä laiheliini. Yksilöitä ollaan kaikki!

Vierailija
4/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurikokoinen 24 kg! Katsottu sairaslapsi sivuilta...

Vierailija
5/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku, joka ei todellakaan sitä vielä tiedä??



Ja ei, en ole ko. tytön äiti, vaan ihan normaalipainoisen pojan äiti.



Mutta miten perustelette tuon sanan " hoikka" ? Jos oma poikani 107 cm pitkänä ja 19 kg painavana on neuvolan nollakäyrällä, niin onko hän siis lihava? Pitääkö mennä miinuskäyrällä, jotta on " hoikka" ?



Nytkin on jo vaikeaa löytää housuja, jotka pysyvät pojan päällä -yhtään enempää en soisi kylkiluidensa törröttävän ;)



Mutta kai se sitten tänä päivänä lapsenkin on oltava riuku, ettei tule haukutuksi läskiksi av-mammojen toimesta.



Aika surullista, etten sanoisi...

Vierailija
6/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija:


Onko joku, joka ei todellakaan sitä vielä tiedä??

Ja ei, en ole ko. tytön äiti, vaan ihan normaalipainoisen pojan äiti.

Mutta miten perustelette tuon sanan " hoikka" ? Jos oma poikani 107 cm pitkänä ja 19 kg painavana on neuvolan nollakäyrällä, niin onko hän siis lihava? Pitääkö mennä miinuskäyrällä, jotta on " hoikka" ?

Nytkin on jo vaikeaa löytää housuja, jotka pysyvät pojan päällä -yhtään enempää en soisi kylkiluidensa törröttävän ;)

Mutta kai se sitten tänä päivänä lapsenkin on oltava riuku, ettei tule haukutuksi läskiksi av-mammojen toimesta.

Aika surullista, etten sanoisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan tyhmyyteni: en tajunnut kommenttiasi lainkaan :O



" painonnousu tulee hidastumaan..."



Vierailija
8/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no neuvolan mukaan pituus-painosuhde on nollakäyrällä...



Mutta onneksi av-palstalla tiedetään paremmin!



Ja jos tosiaan olisi plussalla, niin luoja paratkoon, miten laiha olisikaan " normaalipainoisena" . Sitten putoisi päältä jopa ne ranskalaismitoitetut housut, jotka nyt sentään ovat suhteellisen sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, on todella hoikka, mutta syö monipuolisesti js suhteellisen hyvin, liikkuu paljon.



Olin huolissani pojasta mutta lääkäri sanoi ettei mitään hätää kun kerran kuitenkin syö hyvin. kaikki kasvaa niin eritahtiin.

Vierailija
10/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden mukaan poikasi ei mene nollassa.

t. 12

Vierailija:


no neuvolan mukaan pituus-painosuhde on nollakäyrällä...

Mutta onneksi av-palstalla tiedetään paremmin!

Ja jos tosiaan olisi plussalla, niin luoja paratkoon, miten laiha olisikaan " normaalipainoisena" . Sitten putoisi päältä jopa ne ranskalaismitoitetut housut, jotka nyt sentään ovat suhteellisen sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika oli aika samankokoinen (n. 107 cm ja n 20 kg) muistaakseni vielä vuosi sitten. Sitä ennen siis paino nousi säännöllisesti aika nopeasti, mutta kun poika oli tuossa 110-115 cm hujakoilla, niin paino ei noussut enää olleenkaan niin nopeasti kuten ennen, vaikka on aina syönyt hyvin. Halusin siis vain sanoa, että ap:n tarkoittamalla lapsella voi olla takanaan kasvupyrähdys, jolloin painokyrä voi roikkua hiukan perässä.

Vierailija:


tunnustan tyhmyyteni: en tajunnut kommenttiasi lainkaan :O

" painonnousu tulee hidastumaan..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä