Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo Iltalehden juttu on opettajasta, joka pahoinpiteli oppilaan sairaalaan?

Vierailija
15.02.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noinkin mitä jutussa sanotaan, mutta ennenkin on ollut perättömiä syytöksiä opeista, jotka eivät voi vaitiolovelvollisuuden takia puolustautua. Joillakin oppilaillakin kun voi päässä viirata.



Mutta aika karultahan tuo kuulostaa.

Vierailija
2/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota opettaja on yrittänyt saada kuriin. On voinut ihan vahingossa käyttää suurempaa voimaa ja poika kolauttanut itsensä seinään. Toisaalta tuo maininta että opettajasta on ollut aikaisemminkin valituksia, viittaa siihen että olisi enemmän open syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon häiriintyneitä ja mielenterveysongelmaisia.

Vierailija
4/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opeille sentään on joku kontrolli, toisin kuin oppilaille.



Mutta isoon joukkoon opettajia mahtuu tietysti vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi