Lue keskustelun säännöt.
Mikä tuo Iltalehden juttu on opettajasta, joka pahoinpiteli oppilaan sairaalaan?
Kommentit (4)
jota opettaja on yrittänyt saada kuriin. On voinut ihan vahingossa käyttää suurempaa voimaa ja poika kolauttanut itsensä seinään. Toisaalta tuo maininta että opettajasta on ollut aikaisemminkin valituksia, viittaa siihen että olisi enemmän open syy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paljon häiriintyneitä ja mielenterveysongelmaisia.
Meille opeille sentään on joku kontrolli, toisin kuin oppilaille.
Mutta isoon joukkoon opettajia mahtuu tietysti vaikka mitä.
Voi olla noinkin mitä jutussa sanotaan, mutta ennenkin on ollut perättömiä syytöksiä opeista, jotka eivät voi vaitiolovelvollisuuden takia puolustautua. Joillakin oppilaillakin kun voi päässä viirata.
Mutta aika karultahan tuo kuulostaa.