Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvimerkkiä käytät? Ja mihin et koskisi pitkällä tikullakaan?

Vierailija
01.01.2008 |

Ja perusteluita lisäksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta mitä tiedän oli anopin keittämä Extra joka kaiketi s-ketun oma halppiskahvi. Sitä ei voinut juoda vaan kippasin kahvin salaa viemäriin kun " huuhtelin" kuppia.

Vierailija
2/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Presidenttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi juoda kaupan omia halpismerkkejä, enkä Saludoa, koska ne ovat niin hirveitä. Muuten juon mielummin espressoa kuin suomalaista kahvia.

Vierailija
4/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään pehmeästä kahvista. Reilun kaupan kahviakin olisi tarkoitus uskaltaa maistaa, josko se olisi hyvää.



Kamalinta on just noi hyväostos kahvit, kaikesta kahvista saa kyllä pahaa jos keittää laihaa/vahvaa siitä.

Vierailija
5/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka tai hätätapauksessa Presidentti kelpaa

Vierailija
6/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon melkein mitä vaan muuta kahvia paitsi Gevaliaa! Järkyn makuista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahvia kuluu sen verran vähän, keitetään vai muutama kupillinen aamulla + vieraiden aikaan, että raskin sen euron verran enemmän paketista maksaa.

Vierailija
8/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ostaisin Reilun kaupan kahvia, kun hyvän asian puolesta, mutta voisivat parantaa makua, hirveetä kuravettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gevaliaan en koske pitkällä tikullakaan, eikä Costa Ricakaan houkuttele.

Vierailija
10/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi anopin keittämää. Se laittaa tuplamäärän kahvinporoja kuin mitä pitäisi. Se kahvi on niin vahvaa että se jää mukin reunoihin kiinni =) Tarjotuista merkeistä en tiedä mitä ne on olleet, paitsi anopilla juhla mokkaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gevalia on järkyttävän pahaa samoin jotkut halpismerkit

Vierailija
12/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ihan oksennukselle heti, kun paketin aukaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka tai presidentti ehkä brasil.... hyvänmakuisia kahveja.



Aromimokka, lidlin kahvit, s-ryhmän halppiskahvit.... maku/ haju on todella karseita.

Vierailija
14/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaviin halvempiin merkkeihin en koske. Töissä juon Juhlamokkaa/Presidenttiä ja Saludoa en joisi (onneksi kielletty sen tuominen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikein keitettynä menee mikä kahvi vaan:)

Kun keitätte erimerkkisistä kahvinporoista kahvia, niin laitatteko aina saman määrän poroja suhteessa veteen. Jos niin teette, niin ei ihme jos jotkut kahvit maistuu pahalle. Kahvinporoja on eri vahvuisia ja niitä pitää laittaa erilaiset mitat suhteessa veteen, että niiden oikea maku tulee esille.

Minäkin ennen luulin, että kahvien maussa on niin suuria eroja, mutta sitten totesin, että en osannut keittää niitä oikein. Kun sen opin niin kaikista kahveista saa hyvän makuista kun suhteen on oikein.

Vierailija
16/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri merkeistä oikeat suhteet. Ja sitten ne vielä pitäis muistaakin. Helpointa kun ostaa yhtä ja samaa merkkiä. Ja jotkus kahvit kyllä maistuu pahalla vaikka ne voissa paistais.

Vierailija
17/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki kelpaa.

Vierailija
18/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa reilun kaupan kahveissa ihan hyvä ajatus joo, mutta maku on kyllä ihan hirvittävä!





Vierailija
19/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipaketista että minkävahvuista paahtoa on :)

Vierailija:


eri merkeistä oikeat suhteet. Ja sitten ne vielä pitäis muistaakin. Helpointa kun ostaa yhtä ja samaa merkkiä. Ja jotkus kahvit kyllä maistuu pahalla vaikka ne voissa paistais.

Vierailija
20/28 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras maku, vaikka onkin vähän kalliimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan