Lue keskustelun säännöt.
Onko kenenkään lapselta leikattu napatyrä?
08.02.2008 |
Meidän 6v lapsella on napatyrä ollut ihan vauvasta lähtien. Lääkäri sanoi, että ei ole niin iso, että tarvitsee leikata, mutta olen huomanut, että lapsi itse on alkanut häpeilemään sitä. Vetää vatsaa sisään uimahallissa ym, jotta napa menee sisään ja näyttää normaalilta, eli ajattelin jos ennen koulun alkua sen leikkauttaisi kuitenkin. Onko kenenkään lapselle tehty napatyräleikkausta ja oliko millainen toimenpide?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla