Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti en koskaan erehdy leikkaamaan hiuksiani lyhyeksi.

Vierailija
01.02.2008 |

Mietin tässä opettajiani. Kaikki pitkätukkaiset ovat kauniimpia kuin lyhyttukkaiset. Lyhyet hiukset saavat ihmisen näyttämään tiukkiksilta ja tätimäisiltä. Pitkät hiukset taas tekevät naisesta tyttömäisen ja raikkaan oloisen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä erään tuttuni, jolla on lyhyt poikatukka ja jota näen useimmiten verkkareissa - häntä naisellisempaa ilmestystä ei olekaan. Vaikka voit tarkemmin ajateltuna olla oikeassa noin käytännössä ja yleisesti ottaen.

Vierailija
2/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aina ollut pitkähiuksinen, pari vuotta sitten kävin muodonmuutoksessa ja hiukset leikattiin. Ihan kivat, mutta ei tuntunut omilta. Nyt taas pitkät hiukset. Toisille sopii, joten en ole kanssasi samaa mieltä. Esim. Leena Harkimo paljon parempi lyhyissä hiuksissa, sopii hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vuosikausia lyhyet hiukset, välillä aavistuksen pidemmät ja toisinaan tosi poikatukka. Olen vuosien varrella saanut tosi paljon kehuja kampauksistani, olen luonnollisen ja tyttömäisen näköinen kuulemma :) Ja nätti ja naisellinen. Toisille se lyhyt kampaus vaan sopii tosi hyvin, riippuu tietty kasvoista ja muustakin olemuksesta. Aika paljon enemmän näkee niitä joista ajattelee että " voi kun toikin leikkais ton roikon hel*ettiin, näyttäis paljon paremmalta ja freesimmältä" . Enkä tarkoita pelkästään vanhempia naisia.

Vierailija
4/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pätkäytin hiukseni, kun olin 30-v ja se on ollut ainoastaan edukseni :). Joku aika sitten katselin kaverillani vanhoja valokuvia ja pakko sanoa, että olin kammottava pitkässä tukassani, kaksoset olivat valvottaneet järkyttävästi ja tukka oikein korosti väsymystäni ja " vanhuuttani" . Lyhyellä tukalla olen pirteämmän näköinen. MInulla siis näin, kaikille ei näin käy :)

Vierailija
5/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kumma juttu kun naiset 30v täyttävät niin tosi moni leikkaa kananperse hiukset ja värjäyttävät punaiseksi ta lisäävät punaisia raitoja. Yök. Mulla on pitkät hiukset ( ei ole lättänät ja ohuet eikä mikään rotan häntä ) ja en ole kyllä ajatellukkaan että leikkaisin lyhyeksi. Tää kerroksittain leikattu linja on mulle sopivin kun on vielä luonnonkiharaakin niin näyttää erittäin hyvältä.

Vierailija
6/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka sopii nuorille, mutta kun ikää tulee niin ei sitten enää. Varsinkin mummoikäisillä pitkä harmaa tukka on kauhistus!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joo se on kumma juttu kun naiset 30v täyttävät niin tosi moni leikkaa kananperse hiukset ja värjäyttävät punaiseksi ta lisäävät punaisia raitoja. Yök. Mulla on pitkät hiukset ( ei ole lättänät ja ohuet eikä mikään rotan häntä ) ja en ole kyllä ajatellukkaan että leikkaisin lyhyeksi. Tää kerroksittain leikattu linja on mulle sopivin kun on vielä luonnonkiharaakin niin näyttää erittäin hyvältä.

Vierailija
8/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin naisen kasvojenpiirteistä ja hiusten paksuudesta, millainen kampaus sopii. Pyöreäkasvoisen perunanenän, jolla rotanhäntä, on turha kuvitella, että näyttäisi naiselliselta pitkissä hiuksissa. Ja minä olen juuri sellainen! Leikkautin pitkät hiukseni 22-vuotiaana ja sain heti kehuja siitä, kuinka naiselliseksi muutuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan