Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla jos kysyttävää

Vierailija
08.02.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Suomen sairaalan synnytyssalissa enimmäkseen

klö

Vierailija
2/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisi siis suositus minimiajasta ennen uutta raskautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä itsekin odotan ensimmäistä palkkaa, jossa näkyy Tehyläisten saama korotus

klö

Vierailija
4/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka tämä lääkkeen anto käytännössä menee ja kuina se vaikuttaa? Tuleeko sivuvaikutuksia?



Minulla on lääkitys, jonka vuoksi en voi imettää. Se aloitetaan heti laitoksella synnytyksen jälkeen. Riippuen tietysti henkilökunnasta ihmisinä, mutta katostaanko tätä yleensä pahalla?



Nimim. eräs joka liikaa ajattelee mitä muut ajattelevat

Vierailija
5/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sille tehdä mitään? synnytyksestä jo yli 9 kk.

Vierailija
6/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisia suosituksia ei ole. Palautuminen on yksilöllistä ja myös imetyksen kesto vaikuttaa. Yleensä uusi raskaus ei ala, ennenkuin keho sen kestää.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro sairaalaa

klö

Vierailija
8/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä puudutetta on sattanut joutua verenkiertoon TAI sitten puudutus laskee sinun verenpainettasi jolloin myös hetkellisesti istukkaverenkierto heikkenee.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysdiagnoosilla saat helposti sektion ja sit lapsesi huostaanoton.

Kannattaa olla raskauden aikana mainostamatta sitä et on hullun paperit.

Vierailija
10/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maidoneritys lopetetaan osastolla synnytyksen jölkeen eri syistä johtuen lääkkeillä, yleensä ei mitään sivuvaikutuksia ole ilmennyt. Et ole mikään harvinaisuus ja tuskin kukaan katsoo pitkään.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tarvittaessa lisää lääkettä jos kipu yhä tuntuu? Missä vaiheessa lääkettä ei voi enää lisätä eli paljon kohdunsuu on silloin avautunut? Moni ystäväni joutunut synnyttämään kivuissa kun jostain kumman syystä kipulääkkeet ei vaikuttaneet. Jenkeissä taas ystävilläni synnytys ei ole tuntunut missään kun saavat lääkettä oman kivun mukaan.

Vierailija
12/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin käy silloin tällöin raskauden jälkeen. En tiedä onko asia korjattavissa, kannattaisi jutella fysioterapeutin kansaa asiasta.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain tullut mieleen joskus av-keskusteluja lukiessa, että ihanko oikeasti jotkut pettyvät terveen vauvan saatuaan siihen, että se on ei-toivottua sukupuolta...

Vierailija
14/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minulla on kerran käynyt näin ja en oikein saanut selvyyttä miksi, uskaltaako puudutuksen ottaa seuraavassa synnytyksessä..pelkään, että taas käy samalla tavalla ja että se on vauvalle vaaraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sillä pelkällä diagnoosilla, kannattaa keskustella asiasta lääkärin ja kätilöiden kanssa.

klö

Vierailija
16/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kammot tikeistä ja paranemiseen meni kauan. Pelottaa, että on taas sama edessä :(

Vierailija
17/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle synnyttäjälle suunnitellaan kivunlievitys yksilöllisen tarpeen ja synnytyksen vaiheen ja sikiön voinnin mukaan. Asiasta keskustellaan kanssasi ja eri vaihtoehtoja pohditaan ja tarjotaan. Luota henkilökuntaan.

klö

Vierailija
18/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut osoittavat ja yritän pitää lapsen puolta ja löytää hänestä ihania ja ainutlaatuisia piirteitä.

klö

Vierailija
19/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miten paljon on silloin avautunut? Olen ymmärtänyt että

sekin ratkaiseen jos nyt puhutaan pelkästään siitä.



En luota henkilökuntaan koska pelkään ettei suomessa

oteta todesta äidin kipua tai osata tehdä sektiopäätöstä tarpeeksi

ajoissa. Pelkään siis kipua enempi että vauva halvaantuu tai kuolee. On tapahtunut perheessä joten siksi asia mielessä.



17

Vierailija
20/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puudutuksia laitettaessa on asia otettava huomioon, seurantalaitteet ovat siksi käytössä ja tilanteen mukaan toimitaan. Jos eivät äänet korjaannu itsekseen, on section tai imukupin paikka, yleensä kyllä korjaantuvat eikä mitään pysyvää haittaa ole.

klö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi