Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa vaippapaketit? ov

Vierailija
15.02.2008 |

Esim. muumit, Pamperssit, Lidlin vaipat jne kertikset? Ja paljonko niissä paketeissa on? Esim. 6kg vauvalle.



Kiitos jo etukäteen!

(ps. en laske onko meillä rahaa vauvaan vaan haluan vaan vertailla) ;)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaipat (56kpl) : 8 euroa

Muumi, Libero, pampers (n. 30kpl): 10-14 euroa



Jotenkin näin se taisi mennä näissä pienissä teippivaipoissa.



Vierailija
2/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on kyllä tarjous että 9.9 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberon 5-8 kg 68kpl, k-supermarketista 9,90¿

Vierailija
4/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksaa paikasta riippuen noin kympistä ylöspäin.

Vierailija
5/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mietin kun halpiskaupoissa on aina näitä tarjouksia, että kakkoslaadun vaippoja n. 127-133kpl 19,90e. Tuleehan niistäkin 15cent/kpl!



Ap

Vierailija
6/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sellaista mietin kun halpiskaupoissa on aina näitä tarjouksia, että kakkoslaadun vaippoja n. 127-133kpl 19,90e. Tuleehan niistäkin 15cent/kpl!

Ap

käyttää kakkoslaadun vaippoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö.

samaa kamaa kuin muutkin.

Vierailija
8/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä libero ja panpers on aivan yhtä hyviä, itse käytän liberoa sen takia kun lapsilla " muhkeat" pyllyt ja tekevät aika isoja kakkoja ja liberon vaipat tulevat ylemmäksi, joten kakka ei tule ulos.

ja niin kuin meillä, juopstaan vain vaippasillaan niin liberon vaippojen ulko pinta on parempi kun pampersin joka nukkaantuu helposti jka menee nopeammin käyttökelvottomaksi..

Minun mielipiteeni :)

Vierailija
10/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla 8.99¿ paketti. Nyt just taisi olla tarjouksessa 7.99¿.

Vierailija
12/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän superpissaajalla ja megakakkaajalla liberot toimivat, nyt maxi. Iho on hyvä ja vaippa istuu pojalle kunnolla. Pampersit tekevät pyllyn punaiseksi ja kuminauhat rikkovat ihon. Jo synnyttyään päädyttiin liberoon kokeilujen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvimpia, ihoystävällisimpiä, imukykyisimpiä, haitta-aineettomia ja ympäristöystävällisiä.

Vierailija
14/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän allergikko ja atoopikko pojalle sopi VAIN lidlin vaipat, muista tuli ihottumaan! Ja sitten toiselle lapselleni taas ei käy lidlin vaipat, kun falskaa. Tuntuu että kaikki vaipat menneet ohuimmiksi ja päästävät helpommin läpi kuin esim 5v sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään oikein haaveile, että kylppärin lattialämmityksen päällä olis etikka-pissa-kakka-sanko " tuoksumassa" ... Ja sitten pyöritettäis pyykkikonetta joka päivä..



Ap

Vierailija
16/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ne vaipat odottaa pesua ihan vain kuiviltaan sangossa, ei ole edes kantta, eikä kyllä hajuakaan ainakaan vielä maitokakoista.

Mies on aivan innostunut kestoista, kehuu vauvan ihoa ja vaippojen imukykyä. (Snappi, popolini a-i-o, valkaisemattomat harsot.)

Kone pyörii vain joka kolmas päivä, eli ei yhtään useammin kuin aiemminkaan!

Vierailija
17/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiset ovat sekä parempia että edullisempiakin. Roikkumisongelmaa en ole havainnut, mutta puenkin bodyja, koska muuten meillä lapsi riisuisi vaipan pois todella nopeasti.

Vierailija
18/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sellaista mietin kun halpiskaupoissa on aina näitä tarjouksia, että kakkoslaadun vaippoja n. 127-133kpl 19,90e. Tuleehan niistäkin 15cent/kpl!

Ap

Odotan mielenkiinnolla millaisia ovat. Eihän niissä välttämättä ole kuin se takateippi vinossa tms. pikkuvikaa. Itse en ainakaan mitään ihmeellistä vikaa huomannut kun paria vaippaa tarkastelin pintapuolisesti. Käytämme päivisin kestoja, mutta yöllä on Muumit käytössä.

Vierailija
19/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä ei ole ihan pienille. Entiset (Cien) olivat tosi hyviä, ei todellakaan mitään roikkuvia. Nyt on erilaisia, minusta parhaita ovat sellaiset jotka ovat tosi pienessä paketissa. Halpoja ovat toki edelleen.

Vierailija
20/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pinnasta kosteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi