Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Huijuijui! Enää vajaa viikko ja saamme
08.02.2008 |
vauvan!!!
Pelottaa, en ole vielä valmis!!!! :s
Kommentit (2)
Onnea teille hirmuisesti. Ja sitten se klisee-lause: Nauttikaa näistä viimeisistä päivistä kun olette ihan kahdestaan... Nukkukaa, rentoutukaa, käykää elokuvissa, ulkoilkaa... Nauttikaa tästä jännittävästä odotusajasta vielä pieni hetki!
Tulipa hyvä mieli kun ajattelen tilannettanne :-)
T: Kolmannen odottaja, lapset 2,5v ja 5v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...Tai vasta kahden viikon päästä?