Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies 1. kertaa ulkona lapsen kanssa, oon huolesta sekaisin!
31.01.2008 |
Mies on isompi kuin minä, en ole saanut sitä aikaisemmin ulos ovesta väkisin ja nyt teeskentelee kädetöntä, tämä meidän nuorempi lapsi on yli 2v. " It' s now or never" ...
Ongelma on vaan se, että mua pelottaa niin vietävästi, ettei lapsonen nyt sitten jäisi auton alle tms.
" lohduttakaa?"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Anna nyt ihmeessa olla rauhassa siellä ulkona ja anna vastuuta kotonakin. Ärsyttää tuollaiset äidit, jotka eivät yhtään usko miehensä kykyyn pitää omasta lapsestaan huolta!