Lue keskustelun säännöt.
Imusolmukkeen tuntuminen lapsella
03.07.2007 |
Kuuluuko imusolmukkeiden tuntua kokeillessa? Siis itse sitä ainakin imusolmukkeeksi luulen.
Huomasin siis 5-vuotiaalla tyttärelläni kaulan juuressa, oikean olkapään puolella sellaisen pienen herneen kokoisen, paikallaan " nuljahtelevan" imusolmukkeen (tms.?). Ei näy päälle päin, mutta tuntuu selvästi, kun sormilla etsii.
Sellaisiako niiden kuuluukin olla terveellä lapsella?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaarattomaksi sitä itsekin arvelen, mutta ainahan se vähän kiusaa, jos jotain " ylimääräistä" lapseltaan löytää. Tai kai noi imusolmukkeet on sinänsä ihan tarpeellisia... ; ) Mutta täytyy seurata tilannetta, ja toivoa ettei tuo tuosta mihinkään lähde suurenemaan.
Kiitos!
ap
...vuosia, olen käyttänyt lääkärissä ja on kuulemma harmiton. Pitää vain tarkkailla, ettei kasva. Käytä varalta lekurissa, niin saat mielenrauhan.