Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisikohan Jyskin apteekkarinlipasto kätevä lastenhuoneessa?
26.05.2007 |
Eikös se ole aika korkea? Paljon laatikoita missä voisi säilyttää leluja, ja lipaston päälle voisi laittaa jotain kivaa koristetta ja lasten valokuvat kauniissa kehyksissä :) Onko toimiva idis?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuka niitä oksettavan rumia lastulevymööpeleitä haluaa omaan kotiinsa?! Meilläpäin näitä pinkki puhviverho - sähkönsininen nahkasohva - kakanruskea lastulevyhylly - koteja kutsutaan Jysk-henkisiksi.