Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lomailusta, lapset vs. mies..
09.07.2007 |
Itse haluan viettää lomat lasten kesken, työssäkäyvänä äitini lapsien kanssa en liikaa ehdi olemaan. Mies taas haluaisi kahdenkeskistä lemmenlomailua, vaikka viikko jossain eksoottisella saarella.. mua ei oikeasti kiinnostaisi olla yötäkään lapsista erossa.
Mitä sitten tekisin, viikon loma ei tule kysymykseenkään (lapset 2- ja 5-vuotiaat), mutta parisuhteen hyvinvoinnin vuoksi täytyy kai taipua miehen tahtoon.. :(
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ottakaa lapset mukaan eksoottiselle saarelle lastenhoitajan kera.