Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutonetissä joku aivokääpiö myy muumi uimhyppymukia hintaan 79e/ lähtö!!!!!!!
01.11.2006 |
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=40970113
Just, just. Ainakin meidän halpa-hallista noita mukeja saa vielä hintaan 9,40e
Kommentit (6)
raivostuttaa se on enää valmisteta, eikä enään..kele
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta enpä näitä keräilekään, niin en ymmärrä...
Ptäisköhän myydä jos siit kert noin paljon saa... ;D
muumimuki jolla huutohinta 520euer!!!!
Alue: Aihe vapaa
tuota ei ymmärrä, että myydään niitä mukeja, joita saa vielä kaupoista. Nehän maksaa uutena 9,40e ja jotkut hullut maksaa mitä vaan ja vielä postarit päälle.