Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoittakaahan, köyhien ja yh: ien puolesta. Kiitos

Vierailija
25.05.2007 |

http: //www. adressit. com/nollamaksu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tomppeli tajua, että on olemassa myös keskiluokkaisia yksinhuoltajia! Mulla on koulutus ja työpaikka ja yksi lapsi.



Voimme kiitos paremmin kuin moni muu perhe.



Jos mä olisin opettajan kanssa naimisissa ja meillä olisi kaksi lasta, mä olisin hemmetin paljon köyhempi.







Vierailija
2/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eikö kukaan tomppeli tajua, että on olemassa myös keskiluokkaisia yksinhuoltajia! Mulla on koulutus ja työpaikka ja yksi lapsi.

Voimme kiitos paremmin kuin moni muu perhe.

Jos mä olisin opettajan kanssa naimisissa ja meillä olisi kaksi lasta, mä olisin hemmetin paljon köyhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä juttu ap:lle. Eihän tällä palstalla kukaan ajattele kuin omaa napaansa. Jos tämä muutos ei heitä koske niin eivät he siitä välitä vaikka muutos toisi toisille vaikeuksia. Näin vaan on ikävä kyllä.

Vierailija
4/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omaa parastaan ajattelevien miehet (elättäjät?) ei kuole tai löydä parempaa naista niin ettei näistäkin tule yh- äitejä

Vierailija
5/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kirjoittanut muita adresseja, minun mielestäni tällä hetkellä ensisijaisesti lisärahaa ja apua tarvitsevat eläkeläiset ja vammaiset, heitä tuen. Nämäkin rahat voisi siis ohjata heille.



Se, että kieltäydyn allekirjoittamasta joka hemmetin adressia ei tee minusta itsekästä ihmistä.



t:3

Vierailija
6/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTEYDESSÄ.



kaikki yh:t eivät ole köyhiä, eikä kaikki köyhät ole yksinhuoltajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi