Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä aikoja vietätte kesäisin lasten mummoiloissa?

Vierailija
15.07.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole samalla paikkakunnalla, mutta kohtuullisen ajomatkan päässä silti.

Vierailija
2/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat sen verran kaukana. Tosin viime kesana, oltiin melkein 4 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen luona yhden tai kaksi kertaa kesässä noin 2-3 päivän visiitin verran. Hän taas asuu 700 km:n päässä ja onneksi hänellä on mahdollisuus ottaa meidät yövieraiksi. Tosin lapset hyytyy siellä ensin, kun ei sellaisessa pienen kunnan kyläkeskuksen rivitalossa nyt mitään ihmeellistä tekemistä ole.



Vierailija
4/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummola on kahden kilsan päässä.

Vierailija
5/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset asuvat lähellä, nähdään muutaman kerran viikossa, mutta ei olla ikinä yötä.

Vierailija
6/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kesämökki mummoiloiden lähellä joten sieltä käsin käydään useimmiten päiväseltään, joskus ollaan yö tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille (2v, 4v, 5v, 7v, 9v) yhtä juhlaa. :)

Vierailija
8/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini luonan. 4 tuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat pääkaupunkiseudulla. Toinen 3h+k kerrostaloasunto ja toinen 4h+k rivari. Mutta heidän mökeillään käydään, ollaan yhteensä n. viikon verran.

Vierailija
10/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähin mummola 3km meiltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se tarkoittaa kerta/1-2 kk:ssa. Olemme max. kaksi yötä koko reissussa. Mummolat ovat samalla paikkakunnalla eli toinen yö toisessa ja toinen toisessa. Eivät ole oikein lapsi-ihmisiä ja väsähtävät henkisesti kauhean nopeasti. Anoppila on vieläpä kerrostalossa, joten siellä lapsemme eivät edes viihdy. Väkinäistä puolin ja toisin...

Vierailija
12/12 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille matkaa meiltä noin 100km. Toi on ihan maksimi mitä olen yhtä jaksoisesti pitänyt lapsia mummolassa (=anoppilassa) hoidossa. Mummo alkaa jo ikääntyä, mutta onneksi lapset ovat vuosivuodelta omatoimisempia (nyt 4 ja 6). Mummo ja ukki kyllä kovasti aina odottavat lapsia vierailuille ja viikon ohjelman tekevät " lasten ehdoilla" . On kyllä onni että on virkeät ja aktiiviset mummot. Kauheeta jos meillä olis semmoinen kuin Tahdon asiassa se anoppi.



Mun äiti hoitaa lapsia viikoittain harrastukseni ajan pari tuntia. Siellä ovat joskus yökylässä, mutta harvemmin. Äitini ja isäni käy vielä töissä, joten pitkiä jaksoja en ole heillä hoidattanut, elleivät ole itse pyytäneet lapsia mukaan tai yökylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän