Apteekin omalla raskaustestillä 2 kertaa roskishaamu (n. 30min testauksesta tuli)
Voiko luottaa???
Tuleeko sillä testillä usein roskishaamuja?
Kommentit (6)
Itse olen saanut roskishaamun aikaisessa testauksessa, joka sitten on muuttunut testausajan sisällä näkyväksi myöhemmin.
tein 2 roskishaamua (viiva näkyi kauppareissun reilu tunti) jälkeen ja seuraavana päivänä töitten jälkeen (kun aamulla tein). juuri apteekin omalla. haamu nukkuu just tässä sylissä...
laaja kokemus tuosta testistä. 5 keskenmenoa ja 1 lapsi. Olen testaillut ainakin 25 kertaa. Kerran oli testi viallinen ja ei tullut kumpaakaan viivaa. Aina sen sijaan on haaleakin merkki ollut raskaus. Vaikkapa vain lamppua vasten katsottu. Keskenmenot olen varmistanut sairaalassa aina, paitsi kerran yksityisgynekologilla.
ostin toisen merkkisen testin saman päivän aikana, joka näytti negaa kuitenkin. enkä ollut raskaana.
Kuukautiset tulevat pari päivää tai jopa viikon myöhässä. Eli käytännössä keskenmeno, joka päättyy alkuunsa.
ei kai sitä viivaa tule ollenkaan,jos raskaushormonia ei olisi elimistössä? Testaa myöhemmin uudestaan