Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin omalla raskaustestillä 2 kertaa roskishaamu (n. 30min testauksesta tuli)

Vierailija
24.05.2007 |

Voiko luottaa???



Tuleeko sillä testillä usein roskishaamuja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä viivaa tule ollenkaan,jos raskaushormonia ei olisi elimistössä? Testaa myöhemmin uudestaan

Vierailija
2/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut roskishaamun aikaisessa testauksessa, joka sitten on muuttunut testausajan sisällä näkyväksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein 2 roskishaamua (viiva näkyi kauppareissun reilu tunti) jälkeen ja seuraavana päivänä töitten jälkeen (kun aamulla tein). juuri apteekin omalla. haamu nukkuu just tässä sylissä...

Vierailija
4/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laaja kokemus tuosta testistä. 5 keskenmenoa ja 1 lapsi. Olen testaillut ainakin 25 kertaa. Kerran oli testi viallinen ja ei tullut kumpaakaan viivaa. Aina sen sijaan on haaleakin merkki ollut raskaus. Vaikkapa vain lamppua vasten katsottu. Keskenmenot olen varmistanut sairaalassa aina, paitsi kerran yksityisgynekologilla.

Vierailija
5/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin toisen merkkisen testin saman päivän aikana, joka näytti negaa kuitenkin. enkä ollut raskaana.

Vierailija
6/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset tulevat pari päivää tai jopa viikon myöhässä. Eli käytännössä keskenmeno, joka päättyy alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi