Lue keskustelun säännöt.
Onko Cuplaton/Disflatyl lisännyt vauvan itkua?
Kommentit (3)
pariviikkoisella vauvalla ilmavaivoja. Aloitettiin Cuplaton, käytettiin sitä pari viikkoa, ei suurta apua, ehkä vaivat vaan kovenivat. Lopetettiin Cuplaton, vatsavaivat helpottivat (eivät poistuneet kuitenkaan). Disflatylistä olen kuullut, että se on tehokkaampi ilman pilkkomisessa, mutta toisaalta liukkaasti ja tehokkaasti poistuva ilma voi myös sattua vauvan vatsaan.
Kakkosella ei käytetty kumpaakaan, ilmavaivoihin auttoi parhaiten kantoliina (monta tuntia päivässä), pierujumppa, aamun varhaiset tunnit n. 5-7 nukutettiin peppu pystyssä, ja se että jätin suklaan kokonaan pois ruokavaliostani (imetin).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huomasimme itkujenkin vähentyvän ja siihen loppui sen käyttö.
mutta kokonaan vaivoista eroon pääsimme vasta kun vauva oli 3 kk.