Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cuplaton/Disflatyl lisännyt vauvan itkua?

Vierailija
30.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokonaan vaivoista eroon pääsimme vasta kun vauva oli 3 kk.

Vierailija
2/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariviikkoisella vauvalla ilmavaivoja. Aloitettiin Cuplaton, käytettiin sitä pari viikkoa, ei suurta apua, ehkä vaivat vaan kovenivat. Lopetettiin Cuplaton, vatsavaivat helpottivat (eivät poistuneet kuitenkaan). Disflatylistä olen kuullut, että se on tehokkaampi ilman pilkkomisessa, mutta toisaalta liukkaasti ja tehokkaasti poistuva ilma voi myös sattua vauvan vatsaan.



Kakkosella ei käytetty kumpaakaan, ilmavaivoihin auttoi parhaiten kantoliina (monta tuntia päivässä), pierujumppa, aamun varhaiset tunnit n. 5-7 nukutettiin peppu pystyssä, ja se että jätin suklaan kokonaan pois ruokavaliostani (imetin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasimme itkujenkin vähentyvän ja siihen loppui sen käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan